PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Wednesday, December 31, 2008

SaLaH Dia, KaMu aTau aKu?

Baru ku tahu erti kecewa
Baru ku kenal rasa terluka
Baru ku fahami makna disakiti

Apa erti sebenarnya semua kesedihanku?
Apa lagi mahu dan inginmu?

Angan ku dengan mu
Akan hilang segala duka ku
Impi ku dengan mu
Akan lenyap semua kecewa ku
Khayal ku dengan mu
Akan hapus kisah sedih ku

Wajahmu
Sentuhanmu
Sayangmu
Sangkaku kan selamanya untukku

Di saat ku ingin memberi
Kau berlalu dan terus berlari
Di saat ku bersedia untuk menyayangimu
Kau pula pergi meminggirkan diri


Hadirnya dia mengelirukanmu
Munculnya dia memesongkan hatimu
Tampilnya dia menagih sayangmu

Salah diakah semua ini?
Diriku kah yang tidak pandai menghargai?
Atau dirimu yang tak bisa menilai?

Cukuplah aku dikifarahkan
Dengan kesedihan dan hati yang walang
Lantaran dosa ku semalam
Tak tertahan hiba di hati
Tak tergalas beban di bahu
Tak termampu dibendung di wajah

Fahamilah luahanku
Mengertilah isi hatiku
Ringankanlah beban di pundakku
Ku mohon kata jawapan dan keputusanmu

Jangan sandarkan aku dengan kata manismu lagi
Jangan berikan aku dengan janji kosongmu lagi
Jangan hadiahkan aku dengan kekecewaan dan kesedihan lagi
Dan jangan serahkan hanya separuh dari hatimu
Sedangkan kau meminta sepenuh hatiku

Bantulah aku
Apa kata hatimu
Itulah sebenarnya keputusanmu
Apa bisik hatimu
Itulah cinta hatimu
Berikanlah aku keputusan
Hadirkanlah aku jawapan

No comments: