PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Sunday, March 22, 2009

WEHH~~~ TuLuN~~~

SeSuNGGuHNYa HaRi iNi aDaLaH HaRi BuHSaN SeDuNia BaGi aKU~
sEMaLaM aDaLaH HaRi aLLeRGiC DeNGaN CaHaYa MaTaHaRi~
KeJe BeRTiMBuN TaPi TaNaK BuaT~

************************************************

wehh~ baru aku perasan~
rupenye aku dah lame tak update blog..
bile echah tanye pasal gambar dalam blog baru aku sedar..
telah sekian lama blog ku ini dibiarkan bersawang~
cehhh~ ahahaha~
line internet takde..
nak wat camne kn~
kalau kat umah ye la bleh online ari2...
al maklum lah~ cc la kate kn~
wiwiwiwiwi~

*******************************************************

aku hangen dengan ahli untuk assigment group haku!!
geram tahap gaban dengan diorang!!
wachaaa!

****************************************************

sape leh tulun haku?
haku tengah musykil gile ni~
asal aku tak dapat jawapan untuk praktikal lagi ni?
dah cuak dah ni weh~
tulun laa~~~

*******************************************************

sesungguhnye~
posting haku arini memang menggambarkan aku tengah celaru~
wuwuwuwuwu~

2 comments:

b!b v(^-^)v said...

yong
follow ah blog org...ngeeeee~ :D
de yg baru
follow tau~!! :D

http://bibphoto.blogspot.com/

b!b v(^-^)v said...

add link skalik~ :P