PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Sunday, May 10, 2009

aPE YaNG MaNiS Di SaBaH? (PaRT 1)

aPa YaNG aKu PaLiNG iNGaT Di SaBaH?
wiwiwi~ RiNDUuuu~
FeNDi - KHai - MaRDeN - J-JeM - HuNNY
1) FeNDi Da CLoWN : suKE MGaJuK aTaU TiRu GaYE oRG LaiN..SaME PLaK TuH~
2) KHai Da RoCKSTaR : SeLaLu TeMaNKaN KiTE Gi KaRaoKE SeSaME..TeMPaTKu MeLuaHKaN PeRaSaaN GaK~ wiwiwi~
3) MaRDeN a.k.a KiNG : SuKE PaNGGiL oRaNG SPoNGEBoB~
4) J-JeM : KeNaL TiME DiNNeR KoLeJ TaHuN LPaS
iEDa - eCHaH - RoSE - HuNNY
(My LuVLY BuDDiES FoReVeR)

DoRa - KaK iDaH - eLLY - HuNNY
(FaMiLY DioRaNG BaiK SaNGaT)


RHoMa - AbG LoNG - AbG TeH - AbG CHiK - aLaNG
My aBaNG YaNG sELaLu ToLoNG oRaNG..
THaNX..
BuT SuMTiMEs DioRaNG SuKE ToLoNG uSiK..
LaGi2 KaLau oRaNG PaKai BaJu KuRuNG..

No comments: