PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Sunday, May 10, 2009

aPE YaNG MaNiS Di SaBaH? (PaRT 2) - SPeSeL EDiTioN

iNSaN-iNSaN PeNYeRi DaNPeMaSaM HiDOOP Ku Di SaBaH~
wohoho~
EJaL Da KeKaSiH GeLaPKu..
ahaha~
MaNJe DoH MaMaT Ni~
TaPi KaDaNG2 HaNGeN Dia TaK BeTuL sKET..
MaCaM aLaNG aKU Tu La~
ekeke~

RoSE Da sWeeT GiRLz
KaWaN aKu PaLiNG BaiK..
aKu WaT PaPE PuN Dia TeTaP KaWaN aKu..
MuCHo3 GRaCiaS~



aLaN Da NoTTY BoY
kNaL DaRi sEM 1..
SaNGaT KReaTiF aND aLMoST cRaZY..
ahaha~
aKu TeLaH MeNJaDi SETiauSaHa TaK RaSMi Dia~


TaUFiQ Da aNGaH Ku~
TaDi TaKDE DaLaM GaMBaR~
TaPi KiToRaNG TeNGaH CoLD WaR Ni..
ehehe~
SaJE NaK MaNJE2~


-iDeNTiTi DiRaHSiaKaN-
Dua BeRaDiK YaNG TeLaH MeNCeLaRU DaN MeNGHaRU uNGuKaN HiDOOp aKu~





4 comments:

MaHlukPerOSaK said...

amboi...ko kata ak manja...untung tau ko dpat manja ak..bukan senang hehehe


angin satu badan ke?
mana ada..aku adalah insan yang sering bersopan santun dan berbudi bahasa....


huhu..thaxz lah sebab ko jd kan ak sebahagian dr kenangan manis ko...buat tatapan ko..ko pun insan yang menjadi kebahagian ak kat sana..n i hope kebahgiaan ini juga menjadi selama2nye...bukan setakat dsabah sahaja....AMIN...

MiSz HuNNy LuV To sMiLE :) said...

aloh~ takde ape nye yang besh dapat manje2 dengan ejal ni..
wohoho~
dah la sumbunk..
org mesej tak reply..
hari ni kolpun tak angkat..
titon lagi la tu..

MaHlukPerOSaK said...

ala sayang nie...bukan sombnglah.hp tinggal kat umah dua2 plak tuh.hehehehe


kan i kol u balik...ok lah tuh

MiSz HuNNy LuV To sMiLE :) said...

iyo lah tu incek ejal~
sebab kalau ejal tak kol nanti org majuk~
tapi kalau org majuk pong bukannye ejal nak pujuk~
wuwuwu~
ape punye kekasih gelap ntah~
wahaha~