PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Sunday, May 10, 2009

WaRGH!!!!!

assalamualaikum~
setelah sekian lame blog ini dibiarkan berkulat..
maka, dengan bangga nye saya mengumumkan bahawa :

1) saye telah berjaya mendarat dengan selamat dan takzimnya di semenanjung malaysia pada jam 9.00am tadi..

2) saye juga akan melaporkan diri di pusat perubatan universiti malaya pada esok ari untuk menjalani praktikal..

dan dengan rase hormatnye saye juga ingin mengisytiharkan bahawa :

1) saye telah mulai rindu pade rakan-rakan yang telah ditinggalkan..(terutamanya ROS)

2) saye juga telah mulai amat RINDUUUU pade sabah.. :'(

2 comments:

Dosz said...

iyeee... dah prektikel ye~

MiSz HuNNy LuV To sMiLE :) said...

yes dear~
wish me lux..
mau abis suda ni..
mintak2 la nda sangkut~
aminn~
wiwiwi~