PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Monday, September 14, 2009

aKu BuHSaN~ JaDiK......

untuk menghilangkan buhsan di ari ahad,
aku wat kad raye lagi..
tu pun on request gak..

tibe2 kepale hotak haku dah kekeringan idea untuk wat kad..
make aku dan adik aku gi la seremban nak carik manik2 n labuci..
pastu aku pong sambung wat kad...

bile dah pening n sakit pinggang.
aku baring n golek2 bersame che tap kesayangan aku...wahaha~
last2~ siap gak kad diorang..
dah macam kad kawen pong ade...
wohoho~

********************************************************

ni kad sekeping




ni lagi sekeping



CHE' TAP kesayanganku~


4 comments:

MaHlukPerOSaK said...

aku punye kad raye ko bg tak???

MiSz HuNNy LuV To sMiLE :) said...

aloh~ ejal nak handmade card gak ke?
tak payah la~
wahahaha~

MaHlukPerOSaK said...

bangkai demo..kedezut!

MiSz HuNNy LuV To sMiLE :) said...

KuRENG~