PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Wednesday, December 9, 2009

++ NaSi LEMaK KENTuT ++

sejak cuti n dok rumah ni, tiap2 ari blog ni aku nak update...
facebook jgn cite la..ari2 online je..anak tokey cc la katekan...muahaha~
so..as promise before...
aku akan cite kan, ape yang berlaku pade aku mase kitorang kuar gi makan nasi lemak kentut tu..

***************************************

turn back time, during dat moment :

malam tu kitorang decide nak gi makan kat nasi lemak kentut..
mase tu suare aku masih serak2 sebab pas balik dari desaru,
tak sempat nak baik bantai gi karok..
tu la akibatnye...hehe~
kitorg gi ramai gak mlm tu..dlm 12 ke 13 org..
then mase kat kedai tu, waiter tu nak amik la order air dlu..
sampai turn aku, abang tu masih khusyuk menulis order, dia tak tgk pon muke aku..
make dgn konfiden nye aku tanye "bang, milo tabur ade tak bang?"
dan dgn yakinnye jugak, tanpe melihat aku, dia jawab "ade bang"
ape lagi, ketawe besar la kengkawan aku...
aku dah jegil bijik mate dah " ko panggil org abang?"
"eh, sori tak perasan"
sabor je la aku...ayam goreng punye brader...

*****************************************

kes berikutnye, juge di tempat yang sama.

afta dat kes, aku tetap tak serik nak gi kedai tu..
sebab nasik lemak dia besttttt giler~~
so mlm tu kitorg kuar la ramai2..
aku plak dtg angin sewel, siap pakai selendang, n mekap ala kadar, baik punyee la..
mlm tu takde la abang tu panggil aku abang time dia nak amik order...
aku tetap order milo tabur peberet aku..
aku ingat dia dah tak cam aku dah..
lek-lek time kwn dia nak anta order kat table kitorang,
dia leh kate dgn kondifen nye "anta kat table abang yang pakai tudung tu"
hampeh~ aku ingat dia tak cam atau tak ingat aku lagi dah..
n again, diorang ketawe kan aku lagi...
cicak panggang punye brader...

***************************************

tapi xpe...
mende tu sume jadi kenangan sekarang..
bile ingat balik, bagus gak...
at least aku ade kenangan kat kedai nasik lemak kentut tu..
wahaha~
i will remember u brader (poreber)

No comments: