PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Friday, January 1, 2010

MENGoRaK LaNGKaH BaRu


TaHuN BaRu BERMuLa..
LeMBaRaN HiDuP BaRu BaKaL DiBuKa..
MeNGoRaK LaNGKaH YaNG BaRu..
MeNENTuKaN aRaH TuJu..
aPa YaNG BaKaL BERLaKu?
TiaDa SiaPa YaNG TaHu..
BERDoaLaH SEMoGa BaHaGia & RaHMaT YaNG ESa aKaN SELaLu MELiNGKaRi HiDuP KiTa
SELaMaT TaHuN BaRu~

***********************************


muahaha~
tahun baru ni aku mulakan kisah hidup aku dengan naik bas dari air tawar ke umah..
aku dah lama tak naik bas kat perak ni..lagi2 bas general yang lame kaler ijau tu kan..
wahahaha~
bas kat sabah yang aku selalu naik tu tak termasuk dalam senarai k..
sebagai bukti, ni la rupe tiket bas yang aku naik tadi..
maap ye..ayat dia memang tak lengkap..muahaha~

*************************************



BuaT :
KaWaN2 YaNG DiRiNDui
aHLi2 KELuaRGa YaNG SENTiaSa DiSiSi
PEMBaCa2 BLoG YaNG TaK SEBeRaPE Ni
aNDai aDE TERSaLaH TiNGKaH TERKHiLaF BiCaRa
JaRi DiSuSuN MaaF DiPiNTa
(dah macam nak raye plak ek..muahaha~)
SELaMaT TaHuN BaRu
(o_o)v

No comments: