PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Friday, January 8, 2010

MiNGGu YaNG MEMENaTKaN~

Salam...
aku sangat memerlukan rehat yang secukupnya untuk memulihkan semula bateri energy body aku ni...
i also need to rearrange my biological clock due to my rapid changes...
wuwuwuwu~

my new routine :
* bangun pagi, mandi, siap2, solat, kul 7.30am musti dah ade kat LRT Universiti tu..
* naik LRT gi bangsar.
* turun kat Bangsar Shopping Centre.
* jalan kaki sampai kat my school.
* recheck teaching plan & material.
* tunggu kanak2 sampai kul 9.00am
* nyanyi dgn kanak2 in circle time. (sangat bestttt~)
* mule berperang dengan kanak2 dalam kelas. (sangat penattt~~)
* siap2 nak balik, wat teaching material for tomorrow.
* balik umah, tapau makanan, mandi, makan, tidorrr~~

tu lah rutin harian aku sekarang...
first week yang sangat memenatkan..
bile sampai kat sekolah tu, melayan kerenah budak2 tu kadang2 leh wat aku jadi darah tinggi, kencing masin, kentut berdarah, usus berpintal, sume ade...
tapi bile dah balik umah, rindu plak dgn diorang....wiwiwiwi~
kerenah diorang memang macam2, tapi kadang2 kelakar gak tgk perangai diorg tu...
wahahahaha~
k la...next time aku leh share lagi pasal tempat keje baru aku ni...

No comments: