PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Monday, January 18, 2010

PESaN uMMi~

MaSE aKu TENGaH KECEWa GiLER,
BiLE oRaNG YaNG aKu SaYaNG TiNGGaLKaN aKu,
BiLE aKu TENGaH SEDiH,
uMMi aKU PERNaH PESaN :

uMMi DENGaN aYaH SELaLu DoaKaN JoDoH YaNG TERBaiK uNTuK KaMu..
KaLau Dia TaRiK DiRi MaKSuDNYa Dia BuKaNLaH JoDoH YaNG TERBaiK uNTuK KaMu~

BiLa ALLaH TaRiK SeSEoRaNG YaNG KiTa SaYaNG,
Dia aKaN GaNTi DeNGaN SeSEoRaNG YaNG LEBiH BaiK DaRiPaDa YaNG KiTa SaYaNG~

TiKa Kau MERaSa SENDiRi,
ALLaH SENTiaSa BERSaMaMu~
TiKa Kau MENaNGiS BEGiTu LaMa,
DaN HaTi MaSiH TERaSa PEDiH~
ALLaH HiTuNGLaH aiR MaTa iTu~
TiKa Kau SENDu HaTiMu RETaK SERiBu,
ALLaH GENGGaMLaH JiWa iTu~

2, 3 aRi Ni aKu SaNGaT TERTeKaN~
aKu BENCi DENGaN MaSaLaH aKu SEKaRaNG Ni~
TaPi BiLE aKu iNGaT BaLiK PESaN uMMi,
aKu SEDaR BaLiK YaNG
HiDuP BaRu KaN MuLa BiLa TERBiTNYa MENTaRi~

1 comment: