PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Friday, June 18, 2010

CiK LiN!! PiLiH La SaYE!!

JUNE BLOG GIVEAWAY!!

Ni la first time aku nak join blog giveaway ni. So, aku xde pengalaman la nak menulis2 pasal blog orang ni. Aku lagi suke jadi 'silent reader & fans' je..wohoho~

Tapi apekan daya..kad dia yang cantik tu membuatkan hati aku menggedik-gedik nak join giveaway ni..xpcaye? tengok la adiah yang Lin wat untuk Blog Giveaway ni..


kad ni macam bagi kuase psikik kate "masuklah blog giveaway ni~"

cantik kan? tak puas ati lagi? ade lagi satu kad dia yang betul2 menggegar jiwa raga aku...boleh mengigau malam2 nakkan kad camtu tau...xpcaye? xpe3...tunggu jap...

haa...tengok ni plak~


aaaa!!! aaku jatuh chenta~

tapi kad lurve ni bukan adiah untuk giveaway ni..ni dia wat sebab hati dia tengah ade rame2..al-maklumlah~ dalam hati ade taman la katekan..wahaha~

p/s : jangan mara ye Cik Lin..ihihi~

PESANAN KHIDMAT MASYARAKAT : JOIN LA GIVEAWAY NI BERAMAI2~

2 comments:

mama zharfan said...

me blogwalking here...good luck!

MiSz HuNNy LuV To sMiLE :) said...

ohoho~ tengkiu~ (^-^)v