PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Saturday, June 12, 2010

PERJaLaNaN YaNG MEMENaTKaN~

Al-kisah bermula :

Aku nak balik KL. So, ayah belikan tiket bas kul 6pm naik kat Seri Iskandar. Setelah bersiap bagai nak rak, dengan mengusung Che Tap, saya pun dengan kalutnya telah dihantar oleh adik ke stesen bas Seri Iskandar. Sampai ngam2 kul 6pm. Bas xsampai lagi. Kul 6.15pm pun bas xsampai lg. Last2 dah dekat kul 6.30pm baru la bas sampai.

Bila dah naik bas, aku pun relax la..Bas tu lalu ke Batu Gajah, bukan untuk mengambil penumpang, tapi HANYA untuk MENURUNKAN penumpang sahaja. Hampeh!! Xpe2..aku relax lagi. Dekat2 kul 7 lebih, baru sampai Ipoh. Tetibe kene tukar bas. Dah la bas xsampai lagi. terpakse menunggu lagi. Cilabis sungguh! Ni sure sampai lambat kat KL. Dah tentu sampai nnt LRT sume tu dah xde.. Ayam goreng betul! Terpakse la tepon adik, mintak tulun amik kan, walaupong dia xtau jalan. naseb baik gugel ade..ohoho~

Sampai Bukit Jalil dah kul 11 lebih..adoi~ dah la nak kene gerak ke Johor malamnye tu..Pas adik amik, gi amik Fendi & Khai kat Pantai Dalam. Pastu kene g amik Shafiq lak..Last2 Shafiq yang drive..xlarat dah kot nak drive lagi..Akhirnye sampai gak JB kul 7 lebih td..Nak merayau2 budak2 ni tgh tido plak...Haishh~ kene la tunggu diorang bangun dulu...

:+: pen off :+:

No comments: