PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Sunday, June 13, 2010

S.E.W.E.L. ketika Cuti Sekolah

Cerita bermula :

memang me'ong btul cuti skula ni..dah la cuti seminggu je..merayap mengalahkan orang sewel..aritu dah bersuka ria kat teluk batik..balik dari teluk batik terus balik kl..sampai kl terus gerak gi johor.sampai kul 7am..ngantuk tu takyah cakap la..nasib baik bukan aku yg drive sbb dah penat sangat..shafik yang drive..dah sampai johor, nak gi melawat mak ejal tapi kene tunggu waktu melawat kul 4.30pm nanti..last2 gi jumpe Aini my twin kat Jusco Tebrau.wahaha~ rindu gile dgn dia..berjalan dengan dia, merayap sampai ke umah opah, belikan adiah utk Afi & Fia, then gi KAROK macam org gile..kul 4am lebih baru balik..wahaha~ kesimpulannya, cuti sekula selama seminggu ini dimanfaatkan sepenuhnya..wahaha~ xpcaye? tgk la bwh ni..wiwiwi~

5/6/2010 : Kuliah DISE
6/6/2010 : Kemas kelas
7/6/2010 : Kemas kelas (celebrate birthday kat sekolah..thanx my dearest colleagues)
8/6/2010 : Celebrate belated birthday ALONE! (wahaha~)
9/6/2010 : Balik kampung
10/6/2010 : Gi Teluk Batik
11/6/2010 : Balik Teluk Batik, balik KL, gerak gi Johor
12/6/2010 : Bersuka ria di Johor,
13/6/2010 : Balik KL balik

(^-^)v

:+: pen off :+:

No comments: