PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Wednesday, September 8, 2010

KaD RaYE uNTuK SEMua!!!!


SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI!!!
[in advance a few days]
MAAF ZAHIR & BATIN
BUAT SEMUA UMAT ISLAM & SAUDARA SESAMA MUSLIM!!

Kepada semua rakan-rakan :
SRI ABIM, JOHOR
MAAHAD AN-NUR, BENUT
MAAHAD PONTIAN, JOHOR
MAAHAD AL-MIZAN, KUALA KANGSAR
SMK LAMBOR KIRI, PERAK
SMK DATO ABDUL RAHMAN YAAKOB, BOTA
SMKA SULTAN AZLAN SHAH, SERI ISKANDAR
UNIVERSITI MALAYSIA SABAH
SEKOLAH PSIKOLOGI & KERJA SOSIAL
COURSEMATES PSIKOLOGI KANAK-KANAK & KELUARGA
VTO's COURSEMATE, SEREMBAN
GEMS STC 03, SENAI
COMPANY 5 - HJ MOTOR GROUP
KITS4KIDS FOUNDATION
ALL RAMians
TO ALL MY BELOVED FRIENDS!!
[yang tak termasuk dalam mane2 group ek~ hihi~]

Dah jauh rupanya perjalanan hidup aku..
Semakin jauh aku menelurusi perjalanan hidup ni,
Makin aku sedar yang terlalu banyak hati yang telah aku sakiti secara sedar mahupun tidak.
Maafkan aku. (^-^)/

No comments: