PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Wednesday, October 27, 2010

Affair Dengan Datuk

Wahh...kelless tajuk posting aku kali ni...Miahaha~

Tapi bertelefon ayat2 separa cinta dengan si dia...Maka terjadilah dialog berikut :

Dia : Saya kat hotel Seri Malaysia ni. Ada seminar. Dapat bilik hotel free, padahal rumah dekat je.
Saya : Eloklah la tu. Jangan nak mengade2 gi tidur hotel. Kang yang bukan2 plak yang datang (maksud aku 'ayam2' la~)
Dia : Iye la...(nada kecewa) Hmm..semalam ada orang cakap saya hensem...
Saya : Haa?? Sape?? Laki ke pompuan??
Dia : Pompuan la. Ada Datin tu. Dia tuan rumah untuk program kitorang semalam..
Saya : Amboi...awak pun mengade2 la ek...
Dia : Apa salahnye...kalau ada datin nak bela saya, nanti bile kita kahwin senang la awak..Ada orang dah tanggung perbelanjaan saya..
Saya : Banyak lah awak...jangan nak mengade2 melayan mak datin tu..
Dia : (dalam nada ketawa mengekek2 yang sangat menyakitkan hati) xpela..apa salahnya..
Saya : Ohh..kalau camtu saya pun boleh curang la? Boleh la saya carik dato' untuk sponsor saya plak? bleh camtu?
Dia : Boleh..tapi awak kene tunggu time saya jadi dato' nnt..dalam thn dpan dapat la..
Saya : Ade ke pasal...(dalam hati aku dok mendidih..tau pun JELES! ditimpa perasan pulak encik ni....)

HMmm....Sabar je laaa....
(-_____-')

No comments: