PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Wednesday, October 20, 2010

Benci Bila Dengar

salam...

adoiyai...dah la x bleh tidur...
nak buat kerja otak plak blank...
haishh~

so, aku pun bukak la channel 180 kat astro...
tengah best2 layan lagu, tetibe kuar plak lagu ni...
gile benci siot aku dengar lagu ''hujan bunga di kuala lumpur''
sian ana raffali...bukan salah dia...
cume bile aku dengar lagu tu, terus aku teringat kat si dia yang pernah menghancurkan hati aku...
dia punye caller tune lagu tu...
everytime aku kol dia, sure2 la aku dengar lagu tu....
haish~ trauma...hak hak hak...

la ni sekarang tengah dengar lagu slot akasia from the fabulous cat..
aku dah la memang tengah kecewa, melayan perasaan sedih, dan macam2 perasaan lagi....
boleh2 plak lagu ni yang kuar...
aduhai.....

makan dalam siot~

No comments: