PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Sunday, October 17, 2010

Bila aku tengok gambar

Salam..

Baru je update blog tadi...
Tapi bila aku jengah fesbuk kawan2 aku, punye la ramai yang dah tunang, kawen, dapat anak..
Terkedu jap aku...
Tu yang tergerak nak menghakk tuihhkan perasaan kat blog aku ni...

Hmm...sedar tak sedar, rupenye dah jauh dah perjalanan hidup aku..
Dah 1 tahun aku grad rupenye...
Dan, dah 10 bulan rupanya aku memerah keringat di Kits4Kids..
Walaupun perjalanan aku dah jauh, masih banyak yang aku belum dapat capai...

Tambah2 lagi bila MEREKA-MEREKA sering bertanya soalan tragiz :
"Dah ada boyfrenz ke?"
"Bila nak kahwin?"
"Kau tu bila lagi?"
Adoii......takde ke soalan lain yang korang bleh tanye?
Tanye la bile nak makan ke?
Kereta ok ke tak ke?
Duit belanje ade lagi ke tak ke?
Ini gi tanye pasal kawen....aish~

Relax la makcik2 pakcik2 abang2 kakak2...
Saya mude lagi...baru 24...
Nanti umur 26 tahun nanti ke, baru la saya kawen...
Sekarang ni, bagilah saya hidup dengan tenang dan stabil dahulu...
Ohoho~

Sape yang taknak bahagia, tapi biarlah saya bahagia dengan kehidupan saya sekarang..
Sebab, saya juga sedang berusaha untuk mencari kebahagiaan dan hidup dengan penuh bahagia..

No comments: