PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Saturday, October 23, 2010

Bila Saya Kawen Nanti......

Bila saya kawen nanti, saya nak :
pakai baju kaler itam + purple @ hitam + biru. dan sepasang baju berwarna putih..

Bila saya kawen nanti, saya nak :
tempah baju tu dengan mak kawan saya, jadi bleh jimat kos..hak3~

Bila saya kawen nanti, saya nak :
ada bubble2 sepanjang masa. ala...pakai mesin je senang, tak payah nak tiup2..

Bila saya kawen nanti, saya nak :
bg hantaran yang pelik2..biar bakal suami saye ternganga..cth? bg hantaran anak patung barbie..

Bila saya kawen nanti, saya nak :
suh adik saya jadi photographer wedding saye..

Bila saya kawen nanti, saya nak :
majlis tu simple, tapi meriah & ramai orang datang..

Bila saya kawen nanti saya tak nak :
bg hantaran banyak2..7 atau 9 dulang pun dah cukup..paling banyak pun 11..

Bila saya kawen nanti, saya tak nak :
pakai katering, saya nak rewang ramai2...saya nak suh ayah saye yang jadi ketua chef..

Bila saya kawen nanti, saya tak nak :
Saye tak nak tengok ummi saye nanges mase saya diakad nikahkan..

Tapi........

ummi pesan :
carik bakal menantu dia mesti macam Takuya Kimura..

ummi pesan :
mesti ada telur pindang & wajik as door gift to everyone..

MASALAHNYA sekarang......

BILA SAYA NAK KAWEN?
SAPE NAK KAWEN DENGAN SAYE? (angkat tangan!! hak hak hak)

(post mengarut ini ditujukan khas untuk insan2 yang SEBOK sangat tanye saye bila nak kawen~)



No comments: