PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Monday, October 11, 2010

Cerite 1 Malam.... (^-^)

Salam...
Perghh!!! Gile berhabuk la blog aku ni..haha~
Naseb bek tak ramai follower..
Mmm...jgn la mara ye incek blog~
Saya bizi memanjang...memang payah nak membelaimu selalu...hik3~

Ok la...
Let's start the story.....

**********************************

Cerita pertama :

Alhamdulillah...
Setelah 6 tahun aku berusaha untuk berubat di merata-rata tempat,
Akhirnya semalam selesai jugak semuanya...
Aku bersyukur sangat2 ya Allah...
Aku bersyukur sangat2~

Kepada dirimu,
Tiada lagi marah, tiada lagi dendam.
Kesalahanmu, aku maafkan.
Sekarang hanya tinggal urusan di antara kamu dengan Tuhan..

**********************************

Cerita kedua

Saya dah ade kawan baru.....
Name dia Cik BuBu..
Dia warne biru dan berbulu2 ala2 bunge ros...
So, nama dia Cik BuBu la...ehehe~
Kesian Che Tap....
Sejak kehadiran Cik BuBu ni, Che Tap selalu dianak tirikan...
Takpe Che Tap.....
Saya masih menyayangi Che Tap walaupun dengan kehadiran Si BuBu ni, saya tetap sayang Che Tap....
Ok......takmau sedih2 da...hak3~

**gambar Cik BuBu tak sempat nak diupload...next time la ye...

**********************************

Cerita Ketiga

Hmm...aku sedang rindu....
Rindu si dia yang sedang jauh.....
Nasib baik la dia memang takkan baca blog haku, so xde la kantoi...
Hahahaha~

Pesanan untuk awak :
Berbaik2 lah dengan si Che Tap dan Cik BuBu ni...
Jangan cemburu dengan diorang tak tentu pasal...
Walaupun saya selalu peluk diorang, tapi saya tetap sayang awak LEBIH dari diorang..
Ehehe~


**********************************

Cerita Keempat

Saye dah ade kamera baru.....
ngeh3~
Iye saye tau saye dah cite dah....
Pasal contest yang saya cakap tu, terpakse kiv dulu..
Sebab tgh terlalu bizi tahap mesin taip..
[Eh...mesin taip bizi ke? mesin potostet la]

Saye masih kecelaruan untuk menangkap gambar menggunakan kamera itu...
Nanti la pelan2 nanti saye pandai la kan?
Ehehe~

Nak tengok gambar2 tu ade kat fesbuk saye...
Nak tau profile saye?
Hmm...carik je la sindri ek....
Ngeh3~ [jangan marah....]

**********************************

Kesimpulan :

Sebenarnya....cerita ni bermula dari bawah....
Paling atas tu adalah cerita yang paling latest...
Paling last tu cite yang agak2 suam2 kuku kaki la suhu dia...
ihihi~

No comments: