PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Sunday, October 17, 2010

Che Tap!! Cik BuBu! Arghh~

Terase seperti mencurangi Che Tap pula...
Kasihan Che Tap ditinggalkan di rumah sewa...
Apa boleh buat, saye telah memilih untuk membawa Cik BuBu pulang ke Perak...
Takkan saya nak bawa 2 2 pulak...
Tapi kini saya sedar...
Yang saya amat merindui Che Tap...
Takpe la Che Tap...
Next time, i'll choose you k...
Berilah peluang kepada Cik BuBu untuk bermanja2 dengan saya dahulu k...

I MiSS U SoOOo MuCH CHE TaP!!! \(^-^)/

**kepada sesiapa yang masih belum mengenali mereka, Che Tap adalah patung beruang kesayangan saya yang berwarna coklat, telah menemani saya selama beberapa tahun. Cik BuBu pula merupakan bantal peluk Cookie Monster berwarna biru, yang baru sahaja saya beli..ohoho~

No comments: