PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Friday, October 29, 2010

Saya Ingat..

Saya ingat....
awak tak sayangkan saya....

Saya ingat...
awak tak pernah rindukan saya...

Saya ingat...
awak tak kesah pun pasal saya...

Saya ingat...
awak tak risau pun bila saya sakit...

Saya ingat...
awak takkan pujuk bila saya merajuk...

Saya ingat...
awak marah dan benci saya...

Tapi...

Baru saya tau...
awak sayangkan saya...

Baru saya tau...
awak memang selalu rindukan saya...

Baru saya tau...
awak sangat ambil berat tentang saya...

Baru saya tau...
awak tersangat lah risau bila saya jatuh sakit...

Baru saya tau...
awak memang mahu pujuk saya...

Tapi...

Saya tak tau...
awak tak pujuk saya sebab awak tak dapat call saya..

Saya tak tau...
awak marah bila saya degil dan tak dengar cakap awak..

Saya tak tau...
awak kecil hati bila saya degil dan lawan cakap awak...

Saya tak tau....
awak rindu saya, tapi awak malu sangat nak mengakuinya..

Saya tak tau...
awak sebenarnya juga suka & sayang pada saya....

No comments: