PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Monday, November 22, 2010

Apa kata hatimu?

Kata hatiku :
Bencikah aku melihat mereka bahagia?
Ya..mungkin aku benci.
Oh tidak, mungkin juga aku sebenarnya cemburu.
Ya..aku sebenarnya cemburu..
Aku cemburu melihat mereka bahagia.
Aku cemburu melihat dia bahagia.
Aku cemburu melihat kau bahagia.
Mahukah kau berkongsi kebahagiaanmu itu bersamaku?
Memberi sedikit sinar gembira dalam hidupku.
Menghadirkan rerama indah di hatiku?

Kata hati mereka :
Kau benci melihat aku bahagia?
Sungguh yakinkah kau yang aku sebenarnya bahagia?
Bersungguh benar kau mencemburui kebahagiaanku?
Sedarkah kau yang kau juga sebenarnya bahagia?
Bersyukurlah dengan apa yang ada..
Bergembiralah dengan apa yang diterima..
Kerana dengan pemberian yang sedikit itulah kau temui maksud kebahagiaan yang sebenarnya.
Tak perlu cemburu, tak perlu berduka, apa lagi membenci.
Kerana masamu akan tiba jua suatu hari nanti.

** posting khas untuk sesape yang berkenaan~ \(^^)/ **

No comments: