PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Wednesday, November 17, 2010

Oh Raya~

Salam.

Haish~ patutnye happy raya2 dapat cuti ni, tpi boleh2 plak aku rase bosan..
Maunye tak bosan, sensorang je beraya kat KL ni..hadoii~
Wajah kesayangan hamba ni gi balik kampung plak..
Dah on da way nak balik Mersing, baru nak ajak aku balik kampung skali...
Eii...sabor je la....
Pastu, boleh2 plak dia nak main2kan aku....
Nak tau x dia wat hape?
Bace dialog bawah ni.

saya : awak dah nak sampai ke baru nak gerak?
dia : baru je nak gerak ni..
saya : awak balik sorang je ke?
dia : xdela..ni dengan awek sebelah rumah ni. eh, saya balik sorang la sayang...
saya : haa???
dia : (ketawa yang memang menyakitkan hati) [tetibe dengar cam suare lain, cakap "hai"]
saya : awak cakap la betul2...awak balik dengan awek mane ni?
dia : sorang je la...(sambil tu dengar dia cakap : sayang, amikkan kunci tu jap)
saya : awak cakap btul2! awak dengan sape tu? tadi cakap sorang!
dia : (ketawe yang sangat annoying) saya balik sorang la..mane ade sape2 kat cni..
saya : dah tu tadi tu dengar suare orang lain..
dia : tu suare saya la..[pastu dia buat balik suare tadi tu n say hi]
saya : betul ni tak tipu? (dalam ati dok kate, kurang asam punye olang~ main2 kan aku ek?)
dia : betul la..(sambil ketawe2 lagi)

hampeh btul mamat tu....haishh~ sabor je la...siyes, camne bleh aku tak cam tu suare dia...eiii!!!

No comments: