PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Thursday, December 30, 2010

Khairul Fahmi Che Mat

Assalamualaikum..

Miahaha~ [sewel ke hape tetibe gelak sorg2~] Seronok sebab Malaysia menang Piala Suzuki AFF semalam...Jumaat ni public holiday!! Oyeh!!! [walaupun memang Cik Hani tgh bcuti sekarang]
Kalau korang gi Gugel ke Fesbuk ke, musti korang tau KHAIRUL FAHMI CHE MAT telah menjadi feymes secara tetibe...Gile ramai orang nak tau pasal dia...bukan setakat dia je...dengan awek dia sekali kena..blog awek dia tetibe jadi hit & high traffic..ngee~ best2~

Nahh~ bacalah pengalaman awek dia [Elia] bila orang dapat tau dia ni awek Khairul Fahmi...hihi~

Ni lagi satu posting yang best dari Kak Jumie yang meletopss siap dengan gambar pemain2 bola sepak sekali...ohoho~

No comments: