PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Sunday, January 16, 2011

Aku Ikhlas

Aku nak kamu tahu,

Walau aku tak secantik dan selembut dia,
Aku ikhlas suka kamu, lebih dari yang kamu tahu.

Walau aku sering bersama mereka, bergurau senda,
Aku ikhlas rindu kamu, lebih dari yang kamu tahu.

Walau aku selalu degil, keras kepala, & pemarah,
Aku ikhlas ingat kamu, lebih dari yang kamu tahu.

Walau siapa pun aku,
Walau apa pun yang aku lakukan,
Aku ikhlas sayang kamu, lebih dari yang kamu tahu.

Allah yang campakkan semua perasaan itu di hatiku.
Andai kata suatu hari nanti Allah ambil semula semua perasaan itu,
Aku redha,
Kerana aku ikhlas kenal kamu, lebih dari yang kamu tahu.

[Dedikasi khas untuk mereka yang mungkin tidak sedar bahawa aku betul2 menghargai kehadiran mereka disisi aku]

4 comments:

CiPoT CeDoT said...

perhhh....nih sajak ke pantun ke gurindam??..akhaz...but nice !!..hokhok

CiK HaNi LaLaLa said...

sajak pantun gurindam...jadikla gundam...keh3~

ni luahan hati yg mengarut name nye...ohoho~

DoRaEmoN LuRvE said...

nice entry.. keep in touch..

CiK HaNi LaLaLa said...

hihi~ thanx doraemon lurve~ (^^)Y