PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Wednesday, November 23, 2011

Aku HARUS...

Aku harus KETAWA terus untuk LUPA KAMU.
Tapi, aku TIDAK BERJAYA.

Aku harus MAKAN terus untuk LUPA KAMU.
Tapi, aku TIADA SELERA.

Aku harus TIDUR terus untuk LUPA KAMU.
Tapi, jikalau aku 'TIDUR' TERUS?

Aku harus SIBUK terus untuk LUPA KAMU.
Berjaya! Hanya untuk 30 minit.

Aku harus NANGIS terus untuk LUPA KAMU.
Seperti empangan pecah pula bila TANGISAN TIDAK MAHU BERHENTI.

Aku harus DOA terus untuk LUPA KAMU.
YA ALLAH, KAU YANG MENURUNKAN DUKA, MAKA KAU JUGALAH SELAYAK & SEMAMPUNYA MENCABUT KEDUKAAN DI HATIKU INI.

Ya. Aku harus BERHENTI INGAT KAMU terus untuk LUPA KAMU.
Aku MESTI.

2 comments:

Tea said...

Selamanya tidak akan pernah lupa...
Sampai ke suatu waktu ruang hati diisi oleh yg persisnya..

Hani Si Blogger Picisan said...

Cik Tea.

Aku sangat perlukan bahu untuk tumpang menangis..uhuhuhu~