PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Thursday, February 23, 2012

BANGSAT!

Assalamualaikum.

Entry hari ni akan penuh dengan makian & carutan.

HOI C*BAI, KAU X NAMPAK KE TEKSI TU DAH HIMPIT AKU, YANG KAU NAK JUGAK MENCELAH MASUK KAT SITU KENAPE? OK LAGI LA KAU NAK JERIT JE KAT AKU. YANG AWEK KAU MACAM G*MPANG SANGAT TU KENAPE? INGAT CANTIK NAK TUNJUK FUCK FINGERS KAT AKU? SETAKAT NAIK MOTOR, PAKWE HANTAR PERGI KERJE TAK HEBAT LA WEH! KERETA NI KERETA AKU TAU! KALAU CALAR AKU TANGGUNG. MOTOR TU KALAU JATUH KAU TANGGUNG KE? TAK KAN? ORANG DEPAN KAU YANG TANGGUNG. SUMPAH BODOH LA WEH MUKE KAU TUNJUK FUCK SAMBIL NGANGA MULUT. SUMPAH GELI AKU TENGOK! MEMANG LA KAU BERANI NAK TUNJUK FUCK KAT AKU SEBAB KAU TUMPANG MOTOR ORANG. KAU TAU DIA MEMANG BAWAK MENCILOK MACAM BANGSAT AND CONFIRM AKU TAK BOLEH NAK KEJAR SEBAB AKU NAIK KERETA & TIME TU TENGAH JAMMED.

WALAUPUN KAU X BACA ENTRY NI, NAH NI UNTUK KAU!

TAK CUKUP LAGI?

NAH NI GAYA AYU SIKIT

NAH BAPAK PUNYE BESAR JARI DIA! HADAPKAN GAMBAR NI PUAS2!

No comments: