PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Sunday, March 25, 2012

Bile Saya Kahwin 2

Assalamualaikum.

Maap, tajuk agak kontroversi. Bukan Cik Hani nak kawen dua okayyyy~ Ni cam entry sambungan dari entry Cik Hani yang dolu tu - Bila Saya Kawen Nanti. Wahahaha~

Kalau dulu Cik Hani cakap nak pakai baju hitam + biru @ hitam + purple kan? sekarang ni Cik Hani rase cam cantik plak kalau warna White + Cyan. Owhsem! Putih + Pink pun cam okay...wahaha~ Tapi Cik Hani still nak 2 pasang baju, 1 hitam + (kaler x decide lagi) n 1 putih + (pun kaler x decide lagi).

Nak tempah baju still dengan Mak Ejal kot..ohohoho~

Cik Hani masih nak bubbles2 sepanjang majlis tu..Ohohoiy~ Owhsemnye! Tangkap gambar cantik tu.

Nanti Cik Hani xnak sanding, tapi Cik Hani nak sediakan satu khemah yang dihias cantik2 untuk tangkap gambar kat situ.

Nak ade mini stage gak sbb nak suh bebudak By Heart Clan ke As-Saufee ke DMENC ke, sesape la nyanyi kat atas tu...Weee~

Masa tangkap gambar post wedding, Cik Hani nak ikut cadangan kawan Cik Hani (Ida Soraya). Dia xnak tangkap gambar kat muzium la, taman bunga la, stesen kereta api lama ke. Dia nak tangkap gambar kat pasar malam, bus stand, super market, tempat2 yang biasa pergi masa dating sebab kalau sebelum kahwin n masa kapel2 tu boleh buat and tunggu for every situation, same goes into our marriage. Kalau dulu dia temankan pergi pasar malam, sekarang ni pun dia kena teman jugak. Wahaha~

TAPI....

MASALAHNYA dari dulu sampai sekarang......

BILA SAYA NAK KAWEN?
SAPE NAK KAWEN DENGAN SAYE?
(angkat tangan!! hak hak hak)

No comments: