PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Sunday, March 4, 2012

Mengapa Dunia Kita Berbeza.

Hati ku sakit.
Dunia kita berbeza.
Cara kita mengintepretasikan dunia juga berbeza.
Pendapat kita tak sama.
Aku dengan egoku.
Dan kamu dengan marahmu.
Ku lontarkan pendapat.
Dan kau lontarkan hujah.

Andai kau tahu apa yang aku rasa pasti kau tahu kenapa ku berduka.
Andai ku faham isi hatimu.
Pasti ku tahu mengapa kau bertingkah begitu.
Aku mahu faham kamu.
Kamu juga perlu faham aku.
Memang ini caraku.
Pada kau, aku selalu berfikiran negatif.
Pada ku, itu pendapat ku, perasaan ku, pandangan ku.

Mengapa dunia kita berbeza?
Mengapa kita harus bertingkah?
Mengapa?
Dan mengapa masih wujud rasa cinta antara kita meskipun dunia kita berbeza?
Buang saja rasa cinta itu.
Bakar saja rasa rindu itu.
Biar kita tak perlu lagi bertingkah.
Kerana secara zahirnya dunia kita berbeza.
Meskipun dalam hati kita ada cinta.

No comments: