PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Friday, April 6, 2012

C.E.L.A.R.U

Assalamualaikum.

Hari ni Cik Hani rasa celaru sikit. Nak buat kerja pun malas. Macam-macam perasaan bercampur baur kat dalam hati ni. Ntah la. Tak tau macam mana nak describe. Nak share dalam blog ni pun dah rasa payah sebab few of my friends even my students pun follow blog ni. Macam x best plak bile diorang tau apa yang Cik Hani rasa. Adess~ Korang punye pasal la ni. Kalau x Cik Hani bodoh2 jujur je tulis apa yang Cik Hani rasa tau~ Ceit~ Salah kan korang pulak kan? Wahaha~ Tapi betul hape..kot iye pun korang follow blog ni, x payah la bagitau aii...malu aii tau~ (Dush~ sepak diri sendiri. wahaha~)

Rasa marah ada.
Rasa sedih ada.
Rasa bengang pun ada.

Tak tahu mahu mula dari mana.
Tak tahu.
Betul-betul tidak tahu.

Benci dengan semua perasaan ni.
Benci dengan pasrah.
Benci dengan menyerah.
Tapi terpaksa akur dengan redha.

Sabar.

No comments: