PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Friday, April 20, 2012

Saya bukan kucing.

Assalamualaikum..

WHOooooaaaAAAA~ CANTEK NYE BLOG Cik Hani! Wahahahaha!!! Puji blog sendiri..Keh3~
Meriah kan kaler baru blog Cik Hani. Ntah dah berjaman dah gune muke sendiri (yang perasan cantik tu) as layout.. Sekali tadi tetibe rase boring so terus tukar layout walaupun time oficce hours~ Wahahaha!! Suke! Suke! Suke! Siap edit header segala bagai..hak3~ Sape yang terbute mata dia sebab kaler blog ni bagitau Cik Hani ni tau.

Maafkan saya!

Nota Kaki Tangan Perut & Mulut : Walaupun blog ni color dia ceria, tapi hati Cik Hani hanya ALLAH yang tahu.... (..*)Y

2 comments:

♥♥cikHannah♥♥ said...

aha. yg itu betul. walau gelak nak rak bagaimane pon, sorg xkan tahu apa keadaan hati & jiwa kita yg sebenarnya kn. Hope hapi salu. now, dh jarang nampak cik hani pose entry, kekadang jer...ehehe

Hani Si Blogger Picisan said...

Cik Hannah..thanx sudi singgah blog hani yang picisan ni..malu plak rasenye tau ad org gg aware hani dh jrg update blog..wahaha~