PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Monday, October 8, 2012

Untuk KAMU dan KAU

Assalamualaikum.

Lately banyak masalah yang jadi. Lepas satu, satu datang. Cik Hani rasa penat sangat. PENAT SANGAT.

Bukan sengaja nak menjauh apalagi berahsia tidak mahu mengadu dan berkongsi rasa. Tapi bila air mata kau tumpah atas kesalahan aku, itu bukan sesuatu yang aku mahu. Malah paling aku pantang seumur hidup aku. Alangkan air matamu tumpah disebabkan orang lain juga aku dah macam nak gila. inikan pula tumpah disebabkan aku. Faham tak apa yang aku rasa sekarang? Aku sendiri tak tahu mahu terangkan apa yang aku rasa sekarang. Sedih, bengang, bersalah, gila, serba salah, semua ada dalam hati aku. Menjauh dari kamu itu sesuatu yang paling benci dan payah untuk aku lakukan. Tapi aku perlu. Aku perlu walaupun aku sendiri tak tahu atas sebab apa aku perlu menjauh. Tapi aku sangat memerlukannya.

Kau! Ye Kau! Aku salahkan KAU!! Walaupun aku yang berdosa, aku tetap salahkan KAU!! TERIMA KASIH BANYAK2 SEBAB BUAT AKU BEGINI SEBAB BUAT DIA BEGINI. ADA AKU KESAH APA YANG KAU RASA SEBAB DARI DULU KAU TAK PERNAH HORMAT APA YANG AKU RASA!!

No comments: