PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Monday, January 14, 2013

Bila kau ku panggil sayang.

Assalamualaikum.

Allahu Rabbi....lama gileeeeeeeeeeeeee Cik Hani tak update blog..huhuhuhu~ sedihnyeee~ Sian blog Cik Hani. Mujur follower tak ramai..ohohoho~ Ampunkan saya penunggu gua. Ahahaha~

Allow my opinion to speak more than my nonsense. Hehehe~


***************************


Sila lihat pada tajuk, rase nak mntah hijau tak? Ahahahaha!! This topic came out in my mind after I realized that I love to called "sayang" for those who are pretty close to me. And most of them are guys. Bwahahaha! I am NOT flirting around, it just like appreciation for those who really care about me.

Ada dalam 4 orang gitu la yang Cik Hani betul2 maksudkan bila Cik Hani panggil diorang sayang. Ahli keluarga tak payah cakap la ek. Tu memang my sayangs. Ni lebih kepada my guy friends. Cik Hani tak tau kenapa tapi bukan semua Cik Hani panggil sayang dan pada sesiapa yang Cik Hani panggil sayang tu sebab memang dalam hati, Cik Hani sayang diorang. Ntah la. Dia bukan rasa cinta tapi rasa selesa. Agak-agak la pun kalau nak rasa cinta takkan sampai 4 orang lelaki. Perempuan tak boleh poligami ye Cik Hani. Hohoho~

Sape yang Cik Hani selalu panggil sayang? Adela..mane boleh bagitau. Cik Hani dah ada stalker sekarang. Susah nak jujur sangat dalam posting, tak macam dulu. Huhuhuhu~

Dear My Sayangs NLD,
I wish that all of you will know how much I sayang all of you. Bwahaha~


No comments: