PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Friday, March 8, 2013

Dalam Hati Ada Taman

Assalamualaikum.


Geli tak baca tajuk kat atas? Wahahaha! Sebab dalam hati Cik Hani ada taman sekarang. Taman Tasik Titiwangsa! Ngeh3~ Suke! Suke! Suke!

Abeslah pasni. Kompom fews of my friends akan sebok tanya sape kan? Wahaha! Mana bulih bagitau..........biarlah rahsia. Sorrylah. Bukan ape, masih baru sangat lagi. Lagipun banyak lagi masalah lain yang perlu Cik Hani entertain daripada melayan perasaan bunga ni sorang2. Wahahaha! So, lagu ni untuk awak...Wahhh~ 



Tak Ku Duga

Tak pernah ku duga satu saat ku cinta
Pada saat suram menyapa di hati ku
Mungkinkah masih ada oh cinta indah buat ku
Sedangkan sepi menemani ku

Buangkanlah sepimu menjadi sekuntum rindu
Aku akan mengisi ruang hatimu kasih
Cinta ini buatmu hati ini buatmu
Di sini ada cinta buatmu

Ku cinta kamu ku sayang kamu
Untuk selama-lamanya di hatiku
Menyayangimu mencintaimu
Benarkah ini kasih
Kebahagiaan kita miliki

Pintaku padamu jujurlah oh ke akhirnya
Agar asmara kekal abadi dalam hati
Kekasih ku berjanji menemani mu nanti
Demi cinta indah ini kasih

Aku hanya mampu berdoa
Takdir ini buat kita
Menuju bahagia
Kita miliki cinta

Kekasih ku berjanji
Menemani mu nanti
Demi cinta indah ini kasih

No comments: