PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Sunday, May 19, 2013

Stalker

Assalamualaikum...

Iye..bacalah tajuk entry kali ni. Cik Hani dah ade stalker sekarang. Blog picisan lagi mengarut ni pun ade orang stalk. Disebabkan itu, pasni Cik Hani nak hide entry jiwang2 tu jap. Padan muke ko Nizam. Entry kkhasssss untuk ko! Wahahaha!!

Nizam ni keje kat tempat keje lama Cik Hani kat Bangsar tu. Dia masuk pas Cik Hani berhenti. Tapi disebabkan dia dan saya 2 2 mesra alam muka kurang malu sket, slumber ayam je jumpe2 je bertekak. Ade je benda yang dibuat bahan kannn. Ntah macam mana terlepas link blog ni kat dia. Ceitt!! (-  -")

Tadi pergi jadi volunteer untuk Sport's Day Kits4Kids ni. Wallaweyhhhh~ Dah tinggi lampai students Cik Hani. Rindu gile dengan diorang....uhuhuhu~ Tadi memang kire macam lepaskan stress la kan sebab jadual asyik packed dengan keje je kan..kui3~

Cik Hani datang last minute untuk register jadi volunteer, naseb bek diorang okay. Sampai2 je terus buat bising. Miahahahaha!!! Tu yang dapat tau Nizam baca lagi entry2 kat blog ni. Adesss~ Bahaya sungguh! Hide balik entry2 jiwang ni. Entry emo2 xpe. Ahahaha!! LEn kali, kalau baca blog tu, diam2 je...jangan bagitau yang korang stalk blog blogger tu. Malu hokayyyy!! (-  -)

 

Sekian, terima kasih.

No comments: