PENGuMuMaN!!

Emosi yang tak stabil adalah perkara biasa dalam hidup saya sekarang~ (o_O✿)

Time kasih coz sudi singgah ke blog picisan lagi mengarut ni. Blog ini adalah blog peribadi saya sendiri. Maka sebarang pendapat, statement, gambar2, dan segala-galanya yang di hakktuihhkan adalah milik tuan tanah blog ini (saya la tu) melainkan sumbernya dinyatakan oleh saya sendiri.

Anda boleh 'copy & paste' artikel yang anda suka. TETAPI, sila KREDITkan kembali kepada blog saya.

Blog ini juga TIDAK mengamalkan konsep, "I Follow U so U KENA FOLLOW Blog I".

Jadi, sama-samalah kita memeriahkan dunia blog!! [xde kaitan kot~ ahaha]

Psssstt...my English memang ke laut sket. Hahahaha~

Monday, November 11, 2013

Kematian.

Assalamualaikum.

Atok. Haritu Yong balik kampung, Atok asyik tido je sebab Atok memang dah tak sihat. Harini Atok 'tidur untuk selamanya'. Al-Fatihah.


*** Tu status kelmarin. ***
 
Still not in the mood.

Atok. Yong sentuh Atok masa sebelum Yong balik KL aritu. Yong usap bahu Atok nak bagitau Yong dah nak balik KL. Atok bukak mata kejap je. Semalam last Yong dapat sentuh dahi Atok masa mandikan Atok. Semalam last Yong dapat sentuh bahu Atok masa nak letak tilam bawah jenazah Atok. Semalam last Yong dapat solat jenazah untuk Atok sebelum diorang usung jenazah Atok ke kubur.

Harini, tahun kedua Cik Yem tinggalkan kita semua dan hari kedua Atok tinggalkan kami semua. Selamat jalan. Kita semua bakal menyusul kelak.

Al-Fatihah untuk Atok (Nordin B. Yeop Jana) & Pakcik Ibrahim Mohamed Nasir

 *** Tu status harini. ***

No comments: